Zaloguj się
Logowanie Rejestracja
  • Czy z Comarch ERP iFaktury24 mogę korzystać na tablecie lub smartfonie?

    Użytkownicy, którzy korzystają z aplikacji mają możliwość pracy z programem na urządzeniach mobilnych takich jak tablet lub smartfon. Comarch ERP iFaktury24 jest dostępna jako mobilna strona internetowa, specjalnie przystosowana do pracy na dowolnym urządzeniu mobilnym.
  • Czy dane wprowadzone do Comarch ERP iFaktury24 są bezpieczne?

    Wszystkie dane wprowadzone do Comarch iFaktury24 są całkowicie bezpieczne. Dane przechowywane są w wysoce bezpiecznym Comarch Data Center. Mocno ugruntowana pozycja Comarch Data Center w obszarze rozwiązań bezpieczeństwa jest wynikiem polityki długofalowych inwestycji w kadrę ekspertów oraz znajomość i rozwój nowych technologii.
  • Czy z aplikacji mogę korzystać z dowolnego miejsca?

    Z Comarch ERP iFaktury24 oraz wprowadzonych tam danych można korzystać w dowolnym miejscu, w którym jest możliwość połączenia z Internetem.
  • Czy mogę zmienić adres mailowy, przez który się loguję się do Comarch ERP iFaktury24?

    Tak, można zmienić ten adres. Aby to zrobić, należy w programie w menu Konto, w zakładce Moje dane wybrać kafelek Zmień nazwę konta i tam wprowadzić swój nowy adres e-mail. Po wykonaniu tej czynności, na nowo podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym zmianę, który należy kliknąć w celu uwierzytelnienia nowej nazwy. Po kliknięciu w link nastąpi zalogowanie do systemu (jeszcze na poprzedni adres mailowy), a następnie zmiana adresu.
  • Co zrobić w sytuacji gdy nie pamiętam hasła do Comarch ERP iFaktury24?

    W sytuacji, gdy zapomnisz swoje hasło do Comarch ERP iFaktury24 wejdź na stronę www.ifaktury24.pl wybierz Logowanie, a następnie kliknij w opcję Nie pamiętam hasła - chcę ustawić nowe i podaj adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem do strony zmiany hasła, gdzie należy ustawić nowe hasło. Następnie można zalogować się do systemu za pomocą nowego hasła.
  • Czy mogę rozszerzyć funkcjonalność mojego konta?

    Tak. W każdej chwili w programie, w menu Konto, w polu „Moje pakiety” można wybrać dowolny rodzaj konta Comarch ERP iFaktury24. Funkcje konta można rozszerzać i zmniejszać.
  • Czy dane zapisane w wersji próbnej będą dostępne po dokonaniu opłaty za przejście na płatne konto?

    Tak. Wszystkie dane wprowadzone do programu w wersji testowej są dostępne po przejściu na wersję płatną.
  • Czy mam możliwość przeniesienia danych do programu z arkusza Excel?

    Istnieje możliwość przeniesienia danych o produktach i kontrahentach do Comarch ERP iFaktury24 z arkusza MS Excel. Warunkiem jest by dane w arkuszu były przygotowane w odpowiedniej kolejności. Aby import do programu Comarch ERP iFaktury24 zakończył się powodzeniem, przygotowany arkusz z danymi musi być zgodny ze strukturą pliku, która została opisana w podręczniku użytkownika.
  • Co muszę zrobić, by móc rejestrować paragony i faktury na drukarce fiskalnej?

    Aby drukarka fiskalna poprawnie współpracowała z programem, musi ona obsługiwać protokół POSNET. Należy również odpowiednio skonfigurować program. Przed rozpoczęciem konfiguracji konieczna jest instalacja programu, który będzie pośredniczył w wysyłaniu danych z programu do drukarki. Aby zainstalować program Comarch ERP Drukarki fiskalne należy przejść do opcji Konfiguracja/Parametry/Drukarka fiskalna i wybrać opcję Zainstaluj. Ważne, by w momencie instalacji podpiąć i włączyć drukarkę fiskalną. Po zainstalowaniu programu należy zrestartować komputer.
  • Na czym polega funkcja „Znajdź księgowego w iKsięgowość24.pl”?

    Funkcja umożliwia szybkie i bezpłatne znalezienie profesjonalnego biura rachunkowego oraz późniejszą wymianę dokumentów handlowych drogą elektroniczną. Wysyłanie dokumentów do wybranego biura jest w pełni zautomatyzowane i trwa zaledwie kilka sekund. Biura rachunkowe dostępne w iKsięgowość24 to sprawdzone podmioty oferujące obsługę księgową oraz kadrowo-płacową.
  • Gdzie mogę uzyskać pomoc w razie problemów z obsługą Comarch ERP iFaktury24?

    Szczegółowa instrukcja obsługi programu Comarch ERP iFaktury24 zawarta jest w podręczniku użytkownika. W razie dodatkowych pytań, można skorzystać z pomocy asysty technicznej, która dostępna jest pod numerem telefonu: +48 12 681 43 00 wew. 2 lub +48 12 684 90 01 wew. 2 oraz mailowo – bezpośrednio z programu, w zakładce Konto/Zadaj pytanie.